2010. január 22., péntek

A helyzet nyugaton..

Jelentem élünk, nátha távozóban, mi pedig nem tartjuk vissza. Panka még köhög, de azt sajnos kvázi azóta amióta elkezdődött a tél. :( Gondolom bölcsőde hatása, ami óvodában sem alakult volna másként. Lázas beteg egész idáig talán kétszer volt. (kopkopkop)
Lili megúszta egy-két tengervizes orröblítéssel, aminek persze nem örült, de amikor levegőhöz jutott már mosolygott is.
Balázs szerencsére kimaradt, én pedig még horvátcsárli üzemmódban vagyok, már ami a hangomat illeti.
Lili eleinte azért nem akart megismerni, mert maszkban voltam, hogy ne fertőzzek, aztán amikor lekerül a fejemről, akkor jön egy új hang. Szegény.. Mindenesetre minden tiszteletem azoké akik ilyen maszkban több órát is kibírnak. Habár ők valószínűleg az orrukon is kapnak levegőt, én speciel csak szájon kaptam (volna), de ugye ott meg ott volt az a maszk.. (azt nem mesélem el milyen látvány voltam, mert nem divatbemutatóra készültem de Hildegard főnővér bevett volna a csapatba).

Tavaszt még nem kaptunk, pedig vártam. Helyette hideg van és olyan semmilyen idő.

0 megjegyzés:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Megjegyzés küldése