2010. január 25., hétfő

Oltás

Hát túl vagyunk rajta, legalább is 1 hónapig. Február 22-én kapják a következőt.
Lili kettőt kapott, egyiket az egyik combba, másikat a másikba. Nagyon sírt :( Alig tudtam megvigasztalni. Délután is sokat sírt, de láza nem volt eddig. Egy homeós kúp megnyugtatta, végül aludt. Az előbb még sikerült megitatnom is, mert lefekvés előtt azt sem fogadta el.
Panka már csak egyet kapott és szuperügyes volt. Balázs ölében ült, ugye akkor Lili már ordított, mert túl volt rajta. De Panka csak felkiáltott és utána játszott tovább. Hiába..aki nagylány, az nagylány.
Persze ő is igényelte a babusgatást délután, főleg amikor Lili az ölemben volt. :/

Reggel együtt indultunk Balázsért. Így még nem mentünk. Lili, Panka és én. Nem tudom hány évet öregedtem mire elindultunk :)
Lili felébredt, etetés, pelenkacsere, ruhacsere, újra etetés (szakaszosan eszik), közben Panka is felébredt, tejivás, pelenkacsere (igen, még van), öltözés, fésülködés, közben magamat is össze kellett szednem, egy-egy korty életmentő kávé mindig becsúszott. Túlélőcsomag készítése nekik, majd indulás. Hahh a télikabátok feladása újabb sztori lenne. :)
Lementünk a lépcsőn egyszerre persze, egyik kezemben elsőszülött, másikban a másodszülött...oké, ez így nem megy, "Panka segíts, Lili nagyon nehéz" trükkel majdnem az autóig sétált mellettem és fogta a bébihordozót. :) Szóval van fény az alagút végén.

0 megjegyzés:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Megjegyzés küldése