2010. február 7., vasárnap

Miért nem a hétvége 5 napos?

A hétvégék mindig pillanatokon belül eltelnek. :(
Sőt a hónapok is.. Hjajaj a csajok lassan megvénülnek. :D :D
No persze nem megy ez ilyen könnyen.
Napról-napra fejlődnek, és nem csak Lili (ugye nála azért szembetűnőbb), hanem Panka is.
Panka a beszéd terén. Ma is álltunk egymás mellett a szekrénynél és szólt, hogy "Ajaj auffüllen". Ajaj az ugye én vagyok, auffüllen pedig feltölteni..
Egy pohár volt a kezében és inni kért. Olyan aranyos volt és mindig annyira büszke vagyok rá, mert olyan ügyesokosszép. :) Észre sem veszi és két nyelven beszél. Hatalmas mázlija van..mindkettőnek. Mi pedig mennyit szenvedünk, hogy elsajátítsunk egy nyelvet..?
Lili pedig mindig ügyesebb fizikailag. Már egyre többet bír hasalni. Nagyon utálja még most is, de megfelelő eszközökkel el lehet terelni a figyelmét.
Például ha úgy hasal rá a játszószőnyegre, hogy pont alatta van a "tükrös" rész. Akkor nagyon örül magának. Imádja a tükröt. Najó, hát nőből van. :)
...és mosolygós és gagyarászós..
Büszke vagyok na.

A héten lefényképeztem egy ruhában amit még a Nagyi kötött Pankának.
Nem tudom ki mot mond, döntse el mindenki saját maga, de az én véleményem az, hogy nem hasonlítanak nagyon. Balázs szerint igen..
Azaz csak megmutatnám, HA ezen a gépen lennének a képek.
Reggel feltöltöm. :)

Jövő héten farsangi mulatság lesz a bölcsödében. Jófejek, egy héttel előtte szólnak. Én azt gondoltam ilyen piciknek még nincs. No nem követelmény, de azért majd kitalálunk valamit.
Aztán lesz pizsama party is. Na? Mekkora bulik! :) Hoool volt még nekünk ilyen? :)
Mikuláskor beöltözött valaki és örömködtünk. Most pedig pizsamába megy a gyerek, mert az úgy jó.
Az úgy jó? Én nem tudom, de menjen csak.. :)
Vajon nem lehet egy ilyen tavaszra tenni? Csak mert talán egyszerűbb lenne. Nem -20 fokban..najó, nem kukacoskodom.

0 megjegyzés:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Megjegyzés küldése