2010. február 22., hétfő

Ömlesztem ami eszembe jut, mert 22 óra után már automatikusan lekapcsol az agyam és zombi üzemmódban vagyok Lili riasztásáig. Szóval..

Az utolsó és legfrissebb emlékkép, hogy Panka elindult a szobatisztaság rögös útjain. Nagyon örülünk ám!
Megoszlanak a vélemények, hogy mi a helyes, én meghallgatok mindenkit és el is olvasom az ide passzoló cikkeket, de azért az érzéseimre hallgatok miszerint ez egy olyan kényes téma amit erőltetni nem szabad, mert balul sülhet el. Így Panka általában esténként ráült a bilre kicsit játszott és leugrott róla. Sőt, ha pisilnie kellett gyorsan leszállt és mellette a földön elrendezte a dolgait. Háát..ez is egy megoldás és persze nem ő mos utána szőnyeget.
De ma reggel jelezte, hogy kisebb-nagyobb dolgai készülőben és én ma is megkérdeztem, hogy ráül-e a bilire és ő azt felelte, hogy "jáááááááá"! Ráült és a többit nem részletezem, de volt produktum is..tadaaaam! :)
Ma este ismét bilizett, sőt wc szűkítővel még a wc-t is használta..khm..fogmosás közben. De ez kérem nem úgy van ám, hogy én azt mondom, hogy szerintem nem kellene pont itt és pont most fogat mosni...akkor ő inkább semmit és inkább sír. De nem vesszük el a gyerek örömét, ugye?

Végre, végre süt a nap és jönnek a plusszok és lehet komolyabb fagyhalál nélkül sétálni. Sőt! Játszóterezni. Tegnap ott voltunk és leamortizáltuk az elsőszülöttet, hogy hátha nagyot alszik délben. Nagyot aludt! Lili pedig közben a babakocsiban. De zsiványság van, mert ha x idő után nem mozgott a kocsi, akkor kisírt a kocsiból. :)
Ó és Panka motorral jött. Lehet újra megtanult sétálni?

Lili több mint 5 percet van hason. 2-3 héttel ezelőtt a hasalás gondolatától is sírt, így ez nagyon nagy haladás ám. Van egy tükör előtte és beszélget a babával. Ma valami vicces dologról lehetett szó, mert nagy kacagás ment.

Panka számol. etty, kettő, háhom, néty, öt, hat..és néha ugyanezek a számok más variácóban.
Okos, na! :)

Összeségében elmondhatom, hogy imádom őket! :)

0 megjegyzés:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Megjegyzés küldése