2010. február 14., vasárnap

Pankás




Ezek a napok a farsangról szólnak a bölcsődében. A németek sokkal inkább megtartják ezt az ünnepet mint mi. Nem csak a gyerekek bújnak jelmezbe, hanem a felnőttek is.
Jó sok dinó és hercegnő rohangál mostanában az utcákon. :)
Nem gondoltam, hogy Panka csoportjában is lesz ilyen jelmezes mulatság, merthogy ők még picik, de mégis.. Végül is a nagy esemény előtt 1 héttel ki is derült, hogy lesz farsang.
Nagy jelmezre nem gondoltam, de még ha gondoltam volna is.....
No mindegy, gondoltam veszek arcfestéket és kifestjük Pankát. Nem tetszett neki..oké, akkor kifestünk engem, hátha kedvet kap. Nagyon élvezte, h macska lesz belőlem, mindaddig amíg csak engem festettünk..(ó és pont macska) szóval Pankának nem kell jelmez, nem kell arcfesték, így eldöntöttük: Pankának öltözik. :)
Gondoltam megmutatom milyen macska lettem, de feltöltés előtt ellenőriztem a képet és meggondoltam magam.. :)

Nagy rajzmester lett..

0 megjegyzés:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Megjegyzés küldése